Proces reklamacji


Krok 1

Wypełnij formularz online , bądź pobierz formularz i po wypełnieniu odeślij na adres reklamacja@bkte.pl

 

Krok 2

Otrzymasz potwierdzenie przyjęcia reklamacji wraz z numerem sprawy

 

Krok 3

Na znalezienie rozwiązania mamy maksymalnie 14 dni roboczych (w przypadku reklamacji transportowej 30 dni roboczych)

 

Krok 4

Mailowo otrzymasz informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji

 

Krok 5

Postępuj zgodnie z instrukcjami

 

Adres wysyłki reklamacji:

(centrala Firmy BKT Elektronik, chyba że zostanie wskazany inny adres wysyłkowy)

 

BKT Elektronik Sp. z o.o.

Magazyn Handlowy

Ul. Łochowska 69

86-005 Białe Błota

zamknij
Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
zamknij